- Home
- O nas
- Oferta
- Studia podyplomowe
- Prawo oświatowe w zarządzaniu szkołą i placówką oświatową
- Pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna)
- Integracja sensoryczna
- Logopedia
- Oligofrenopedagogika
- Neurologopedia
- Rytmika
- Przygotowanie pedagogiczne
- Organizacja i zarządzanie w oświacie
- Socjoterapia
- Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów
- Wczesne wspomaganie rozwoju
- Szkolenia
- Biuro Obsługi Studenta
- Rekrutacja
- Kontakt
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej zawiera niezbędną teorię i rozwija umiejętności skutecznego porozumiewania się z innymi osobami na gruncie zarówno prywatnym jak i zawodowym.Komunikacja jest procesem nieuniknionym dlatego warto poznać założenia, mechanizmy i techniki usprawniające najcenniejsze narzędzia osiągania celów i zjednywania sobie przyjaciół.Umiejętności takie jak aktywne słuchanie, udzielanie informacji zwrotnej, rozpoznawanie zniekształceń komunikacyjnych to solidny i niezbędny fundament na drodze do rozwoju.
Program
Wprowadzenie do komunikacji.Schemat procesu komunikacji czyli skąd się biorą różnice pomiędzy tym, co chcieliśmy przekazać, a tym jak zostaliśmy zrozumiani.Założenia a intencje w procesie komunikowania się.Zniekształcenia – czym są, jak je rozpoznać.Bariery utrudniające aktywne słuchanie.Narzędzia komunikacyjne: skuteczne pytania, użyteczna parafraza, przydatna klaryfikacja.Czym jest dostrojenie i dopasowanie do rozmówcy.Fakty, a interpretacje w procesie komunikacyjnym.Komunikaty, Ty, Ja.Udzielanie informacji zwrotnej.
Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy:
zyskają niezbędne informacje dotyczące procesu porozumiewania się,zdobędą umiejętności rozpoznawania konstruktywnych i manipulacyjnych przekazów,rozwiną umiejętności aktywnego słuchania i nawiązywania trwałych relacji,rozwiną umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, odwołując się do faktów, emocji, oczekiwań i próśb,będą potrafili rozpoznać bariery komunikacyjne oraz skutecznie reagować w sytuacji gdy będą wpływały na jakość prowadzenia rozmów.
Informacje organizacyjne
termin:(przy zorganizowanych grupach, min. 10 osób, istnieje możliwość ustalenia indywidualnego terminu szkolenia)łączna liczba godzin: 16 (8h sobota + 8h niedziela)miejsce: Warszawa, ul. Poznańska 6/8ilość osób w grupie (min-max): 10-12koszt udziału w szkoleniu: 480 zł
Cena szkolenia obejmuje:
udział w dwudniowym warsztacie,materiał szkoleniowy w wersji pdf.,certyfikat,serwis kawowy.
Prowadzący szkolenie
Małgorzata Połowska – trener biznesu (INTRA Biznes 2009), Coach ( Profi Biznes Group), studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Collegium Civitas), HR Business Partnera (Bigram).Prowadzi szkolenia dostosowane do potrzeb rynku z uwzględnieniem indywidualnych preferencji uczestników.Zakres proponowanych szkoleń obejmuje zagadnienia rozwijające umiejętności społecznie wykorzystywane w pracy oraz w życiu osobistym.